کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316325 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Reddit شرکت Dubsmash را خریداری کرد

به گزارش سافت گذر، چه بخواهیم قبول کنیم و چه نخواهیم، تیک تاک یک شبکه اجتماعی پرطرفدار و محبوب در سرتاسر جهان است. این برنامه امروزه میلیون ها کاربر دارد و بسیاری از شرکت ها می خواهند از طریق همکاری با او به درآمد برسند. بعضی ها هم مثل فیسبوک سعی کرده اند برای تیک تاک رقیب بسازند به طوری که ماه قبل ریلز به اینستاگرام آمد تا افراد بتوانند ویدیوهای کوتاه ساخته و با دیگران به اشتراک بگذارند.

Reddit Dubsmash شبکه اجتماعی تیک تاک شبکه اجتماعی Reddit

حالا Reddit نیز خبر داده که رقیب تیک تاک یعنی Dubsmash را خریداری کرده است.

البته دابسمش همچنان به عنوان یک برند و پلتفرم فعالیت خواهد کرد ولی کل تیم از جمله سه بنیان گذار او به Reddit منتقل خواهند شد. در آینده نیز قرار است شرکای Reddit با همکاری یکدیگر لحظات خوشی را برای کاربران به وجود بیاورند.

این شبکه اجتماعی عنوان کرده که هدف اصلی او همان خط مشی پیشین است ولی از کاربران خواسته تا برای تعالی این برنامه بیش از پیش با او همکاری کنند. Dubsmash یکی از پلتفرم های پرطرفدار است که 75 درصد اعضای آن را بانوان و 25 درصد آن را جوانان سیاه پوست آمریکایی تشکیل می دهند.

یکی از مزایای اصلی Reddit آن است که با توجه به متمرکز شدنش روی محتواهای ویدیویی، با خرید Dubsmash قادر خواهد بود تکنولوژی آن را در پلتفرم خودش قرار دهد و تولیدکنندگان محتوا را برای همکاری بیشتر ترغیب کند.

ساشیت داش، مدیرعامل Dubsmash در مورد خریداری این برنامه توسط Reddit می گوید:«« در این چند سال توسعه Dubsmash، متوجه شده ایم که ساخت ویدیو می تواند باعث بروز خلاقیت شده و تعاملات را اثربخش تر کند و ارتباطات را صمیمی تر نماید. ما می خواهیم به اقداماتمان برای تولید بهترین ویدیوها جهت استفاده کاربران Reddit ادامه دهیم. ما معتقدیم که این شبکه اجتماعی در زمینه برقراری ارتباط میان تولیدکنندگان محتوا و ابداع موضوعات و ایده های جدید، سردمدار است»».

در حالی که مشخصات و جزئیات زیادی در مورد این معامله منتشر نشده ولی احتمالاً طی روزهای آتی خبرهای بیشتری در این باره به دستمان خواهد رسید.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48199 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/24 تعداد مشاهده: 2245
سافت گذر